• Camilla Sentuti

Total White In Miami


If you read yesterday’s post you might be better off forgetting all about it. In fact, shortly after publishing yesterday’s article, Matt and I got a call from the flight company saying our flight got cancelled due to the storm that was crazying over New York, and that the next available option was for us to take another flight directly on January 7th. After spending pretty much all night at the airport, we decided to take the first available cab and get back to Miami Beach. If we have to wait, we might as well do it on the beach! I guess New York’s freezing weather will have to wait for me for another few days before seeing me!

These are the pictures of one of the outfits I wore while here in South Beach, Miami. And since I forgot my hair dryer home, I decided to strategically comb my hair in this quick and simple updo. What a girl’s got to do to look presentable even without the necessary tools, right?

Se avete letto il post di ieri potete anche cancellare tutto e ignorarlo completamente. Eh si, dato che vi parlavo del mio imminente rientro a New York e del mio ultimo giorno di mare. Tasto delete e tutto da riscrivere. Quando io e Matt siamo arrivati in aeroporto abbiamo scoperto che il nostro volo era stato cancellato a causa della tempesta di neve che impazza a New York e, parlando con la signorina della JetBlue, abbiamo scoperto che non ci sono voli disponibili fino al 7 Gennaio, il che si é tradotto in una notte passata in aereoporto, la prenotazione di un nuovo Hotel, ma, soprattutto altri 5 giorni a Miami! Dovrei lamentarmi, odiare la compagnia aerea ma in fondo altri 5 giorni di mare non sono cosi male no? Il gelo di New York dovrà aspettare ancora qualche giorno!

Queste sono le foto di uno dei look che ho indossato in questi giorni a South Beach, un total white, con dettagli rossi e capelli raccolti perché la verità é che sono disperata e non ho con me il mio amatissimo phon e si vede, vero?




CLOTHESSKIRT: Chicwish / SHIRT: Hugo Boss/

ACCESSORIESEARRINGS: Oasap / BAG: Christian Dior / HEELSBUFFALOBeyza