top of page
  • Immagine del redattoreCamilla Sentuti

Playboy #Generation #presstoplay



I believe that all of my friends have given up…Maybe it’s because when it comes to gout with me, I always have a privilege meeting time… at least 30 minutes before everybody else. But I can’t deal with it, even when I have the whole afternoon to get ready for a party I can always be late. But let’s take a step back and start from the beginning… Imagine me, sitting in front of my computer, silly believing to get ready in….let’s say in about….20 minutes!

Crazy right? I constantly think this way and, every time here I am, in front of my closet screaming the most famous statement “I don’t have anything to wear!”. After spending 20 minutes (and I just over-reach my expectation!) to think what’s the best dress to wear, it’s time to deal with the next big problem: shoes and bags. This makes me think that I need to focus more on do more shopping, I really need it! Unfortunately after creating the look, there is the last part to not underestimate: make-up and hair. I think at this point we really passed the 45 minutes and here I am on my steps door…and then I remember! The perfume! I always remember it when I am about to leave but I never forget it. To think of it, I should keep right close to the front door!  Lately, I’m obsessed with the last Playboy fragrance, I always bring it in my bag, ready for anything! The line is composed of perfume, deo, and shampoo in a male and female version.

For her, in a small pink bottle, a sparkling scent mix of cherry, mandarine, and floral-fruity heart of jasmine. For him, instead, a stronger and sparkling cologne that I am sure your soul mate will love! Along with all the beauty products from Playboy, I also received this super cute bunny ears and a polaroid that I always dreamed about it!


What about you? Are you ready to be part of the Playboy #generation? #presstoplay


Credo che ormai tutte le mie amiche si siano rassegnate… Forse é per questo che quando si tratta di uscire con me, io ho sempre un orario privilegiato….almeno 30 minuti prima rispetto al resto del gruppo. Ma é più forte di me, anche quando ho tutto il pomeriggio per preparami riesco comunque ad essere in ritardo. Ma facciamo un passo indietro ed immaginate me, seduta davanti al pc che si illude di riuscire ad essere pronta per un party con le amiche in…. diciamo…. 20 minuti. Assurdo vero? Ma io mi ostino a pensarla così. E puntualmente, eccomi lí davanti al mio armadio ad esclamare l’affermazione più famosa del mondo “Non ho niente da mettere”. Dopo aver passato i primi 20 minuti (ed ecco qui che già ho superato le mie aspettative) a riflettere su quale abito indossare, ecco che arrivano i problemi secondari, come scarpe e borsa…. e penso “Cavoli! Dovrei concentrare il mio shopping sugli accessori!” Purtroppo una volta creato il look c’é tutta una terza parte da non sottovalutare, che riguarda trucco e capelli. Credo che a questo punto siamo ben oltre i 45 minuti e sono finalmente pronta sulla porta del mio appartamento per ricordarmi….. il profumo! Sará assurdo…. ma me ne ricordo sempre sul punto di uscire…ma non lo dimentico mai! A pensarci bene dovrei iniziare a tenerlo accanto alla porta di casa, pronto per ogni evenienza! Ultimamente la nuova fragranza di Playboy é quella da cui non riesco a separarmi, tanto da portarla con me in borsa! La linea composta da profumo, deodorante e shampoo ha una versione sia femminile che maschile proprio per essere in perfetta armonia con il vostro partner. Per lei, in una piccola ampolla rosa, un mix tra ciliegia, mandarino e fiori di jasmine. Per lui, invece, un fragranza più forte e frizzante che sono sicura la vostra anima gemella adorerà! Insieme a tutti i prodotti beauty, ho ricevuto il famoso paio di orecchie da coniglietta e la macchina polaroid tutta rosa che é da sempre sulla mia wish-list 🙂


MY PERSONAL PLAYLIST PRE-PARTY


1. Summer – Calvin Harris 

2. XO – Beyoncé 

3. #SelfieThe Chainsmokers 

4. We R Who We R – Ke$ha

5. Hideaway – Kiesza

6. Love Never Felt So Good – Michael Jackson ft. Justin Timberlake

7. We Can’t Stop – Miley Cyrus

8. Raise Your Glass – Pink

9. Happy – Pharrel Williams

10. We Found Love – Rihanna

11. 22 – Taylor Swift

12. Firework – Katy Perry

13. Gimme More – Britney Spears 

14. Bootylicious – Destiny’s Child

15. Come On Over Baby – Christina Aguilera 

16. Bad – David Guetta







0 commenti

Post recenti

Mostra tutti
bottom of page