• Camilla Sentuti

Love Actually


While I reorganize all of my things and my daily duties the city tries to put itself into motion once again. Things are still pretty slow around but I am sure nothing will prevent the big apple from coming back to normal as soon as possible.

Today’s look features one of the most loved trends of this season: tight pencil skirts with loose tops like large sweaters or sweatshirts. This is the season of casual and minimal style enriched by lots of accessories such as gemstone necklaces and arm parties. Last but not least do not forget to wear socks with your heels as Miuccia wisely taught us to do. Below is my own version.


Mentre riorganizzo i miei impegni e le mie attività di tutti i giorni la città, proprio come me, prova a riprendersi ed a tornare alla normalità. Le cose procedono ancora a rilento, ma sono sicura che un uragano non sarà sufficiente a fermare la grande mela ed i suoi abitanti. Il look di oggi è con una delle trend più “in” di questa stagione. Gonne pencil aderenti e lunghe in contrasto a dei top morbidi e decisamente più larghi come maglioni o felponi. E’ un po’ la stagione del casual e del minimal arricchiti da accessori abbondanti come collane con pietre preziose e braccialetti di ogni tipo al polso. Ultimi, ma non di importanza,i calzini assieme alle decolletes come ci insegna la cara Miuccia. Vi lascio alla mia versione.







ZARA Sweater ( My Bf’s ); H&M Skirt; SARENZA Heels;

Accessories: PRADA Bag; FOREVER21 Earrings and Rings; MICHAEL KORS Watch; ETTIKA Stacks;