• Camilla Sentuti

Back to the Snow


New York was literally covered with snow the other day. I woke up and I felt immediately like a kid during Xmas day. I begged Matt to go out for a walk and take a few pictures while challenging the freezing cold. Unfortunately, all of my enthusiasm ran out the instant I practically fell into a gigantic right outside our house puddle, and a car raced past me throwing all kinds of debris, snow, and water my way. That was the moment I came back to planet earth and stopped dreaming of a magical snowy New York just to start wishing for Spring to arrive as soon as possible.

Today’s outfit is a very simple one: a pair of denim, a pink coat, and a pair of new sunnies by Spektre which have become officially my favorite ones at the moment!


New York si é letteralmente ricoperta di neve durante la scorsa notte. Mi sono svegliata e mi sono sentita una bambina come il giorno di Natale che trova i regali sotto l’albero. Non ho resisto e ho supplicato il mio ragazzo di scendere a fare due scatti e sfidare il gelo Newyorchese. Purtroppo tutto il mio entusiamo da “Che bello, c’é la neve!” é svanito immeditamente quando sono finita in una pozzanghera alta almeno 20cm che non avevo minimamente considerato e un taxi mi é passato accanto a una velocitá quasi illegale schizzandomi neve e acqua. In quel momento ho capito che non sono piú una bambina, che New York é sempre New York e che per quanto la neve regali alla cittá una atmosfera magica….l’arrivo della Primavera rimane una mia prioritá assoluta!

Il look di oggi é molto casual, jeans, cappottino rosa, un paio di occhiali firmati Spektre, ufficialmente diventati i miei preferiti!








CLOTHESSWEATER: Forever21 / JEANS: David Kahn/ COAT: Betsey Johnson / HAT: H&M / SCARF: Vintage /

ACCESSORIESBAG: Balenciaga/ BOOTS:Old / SUNNIES: Spektre